Om os

La Vida – brugskunst med fokus på det smukke i livet

Den 1. januar 2010 blev drømmen om La Vida realiseret. La Vidas direktør og indehaver, Janne Pedersen, havde på dette tidspunkt arbejdet inden for brugskunstbranchen i 12 ½ år og stod med en klar idé om La Vidas koncept: salg af to årlige, smukke og hyggelige brugskunstkollektioner til engros. Virksomhedens navn stammer fra Jannes passion for det spanske sprog. La Vida betyder livet, og ordets stærke og smukke associationer kan netop overføres til dannelsen af La Vida, som udgjorde et stort og spændende spring i livet.

Fokus på god, effektiv kundeservice

Siden La Vidas spæde start, har vi været igennem en kæmpe udvikling. I dag sidder vi på hovedkontoret på Lundvej 24 i Horsens. Vores dedikerede medarbejdere arbejder hårdt for at skabe en super kundeoplevelse med fokus på flotte produkter og et solidt partnerskab.

Lige overfor kontorlokalerne ligger vores store lager. Her lægger medarbejderne vægt på at pakke alt det fine brugskunst hurtigt og omhyggeligt. Dermed modtager du dine varer snarest muligt, sikkert pakket ind og klar til at blive solgt videre til dine kunder.

Vores team består ikke kun af medarbejderne på hovedkontoret, men ligeledes af vores dygtige og erfarne sælgere og agenter. Via vores sælger- og agentnetværk er vi godt repræsenteret i det meste af Europa samt i hele Skandinavien.

To sortimenter om året fyldt med smuk og romantisk brugskunst

Vores forår/sommerkollektion og vinter/julekollektion henvender sig begge til slutkunder, der ønsker flot, romantisk brugskunst. Under udarbejdelsen af kollektionerne, sørger vi altid for at skabe et velovervejet sortiment, der er tilpasset i farver og materialer. Alle La Vidas varer kan mixes og matches, så kunden kan skabe sin helt egen personlige og romantiske smag i hjemmet.

La Vidas mission og vision

Vores mission har fra dag et været at lave to brede sortimenter om året: et til vinter/jul og et til forår/sommer. Begge kollektioner er hver eneste gang gennemtænkte og gennemarbejdede – med intet overladt til tilfældighederne. Derudover lægger vi vægt på, at sortimentet skal være i en god kvalitet til en yderst konkurrencedygtig pris. Fornyelse af varesortiment spiller ligeledes en stor rolle under udformningen af kollektionerne. Derfor består cirka 80 % af hvert sortiment af helt nye varer.

Mht. La Vidas vision, ønsker vi at være vores kunders førsteprioritet, når det kommer til køb af brugskunst. Dette arbejder vi hårdt for hver eneste dag via vores effektive kundeservice. Vi stræber efter at give vores kunder, som vi ser som partnere, en service ud over det sædvanlige. Troværdighed og ærlighed er nøgleord i vores daglige arbejde, og vi mener, at disse egenskaber danner grobund for tætte relationer med vores partnere.

Vores værdier

I La Vida har vi et ordsprog, der udgør en tydelig, rød tråd i alt vores arbejde: Teamwork makes the dream work. Alle i La Vida er lige vigtige for, at virksomheden klarer det godt. Ved at stå sammen og hjælpe hinanden, når vi i mål med opgaverne. Respekt, motivation, glæde og interesse er værdier, som alle La Vidas medarbejdere står ved og er stolte af at lægge vægt på i alt arbejde, der udføres.

La Vidas kontor og lager